אירועים בירושלים

בית בלי בית


בית בלי בית בתאריך 21.01.2010

     
Thursday jan 21st

מוזיאון על התפר, מוזיאון חברתי לאמנות עכשווית בירושלים , מזמין אתכם לתערוכה חדשה המגדירה ומערערת בו זמנית, את היסודות המבדילים בין המרחב הפרטי למרחב הציבורי, בין האישי לפוליטי, בין המוגן לפרוץ ובין המוכר למאיים.

התערוכה בית בלי בית בוחנת מחדש את תפישת הבית כמרחב פרטי ומוגן, הנמצא מחוץ לגבולות ההתערבות הלגיטימית של השלטון . גבולות הבית והמחסור בו יוגדרו ויעורערו באמצעות יצירות האמנות והמאמרים שנכתבו במיוחד לקטלוג התערוכה.


בתערוכה יציגו שלושים ותשעה אמנים מעשרים ושתיים מדינות שונות.


המוזיאון הזמין לירושלים את האמנים צ'יהארו שיוטה מיפן, המה אפדהייאי מהודו ופיטר ביילי מרוסיה לבנות ולהקים במיוחד עבור התערוכה , מיצגים ייחודיים:


עבר/ הווה עתיד - צ'יהארו שיוטה, יפן:

האמנית תקים מיצג קולוסאלי ,חד פעמי, על חזית בניין המוזיאון. בעזרת אלפי מטרים של חבל שחור היא תקשור את הבניין ואת עצי הזית הנטועים ברחבתו ותתווה סביבם רשת קורים סבוכה .

ציהארו שיוטה תחובר לבניין בפלטפורמה הידראולית מיוחדת כדי להקים את המיצג הענק . צוות מיוחד יסייע לה בפרויקט רחב מימדים זה, ותיעוד העבודה יהווה חלק מהמיצג.


Where the Bees Suck, There Suck I - המה אפדהייאי, הודו .

המה אפדהייאי מביאה אל אולמות המוזיאון מכונת הריסה- דחפור רב מימדים אשר עורם על רצפת החלל מבנים רעועים הלקוחים מעיירות העוני ובתי החימר והפח של כפרי פליטים מרחבי העולם.

בתערוכה בית בלי בית משתתפים בין השאר, אמנים מאיראן ,לבנון, אפגניסטן וכן מספר אמנים שעבודותיהם מגיעות לתערוכה היישר מהביאנאלה בוונציה.)



אוצר התערוכה: מר רפי אתגר

get-tickets
get-tickets

רח' חיל ההנדסה 4 (כביש מספר 1)

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text