אירועים בירושלים

חוגגים פורים במוזיאון המדע


חוגגים פורים במוזיאון המדע בתאריך 27.02.2010

     
Saturday feb 27th

בתוכנית: מופע תיאטרלי הומוריסטי על דרווין ומסעו על ה"ביגל", סיורים מודרכים בין פסלים קינטיים, הדגמות בשיתוף הקהל, סדנאות בניה ומזכרות לקחת הביתה ועוד!

המסע של דרווין


מופע תיאטרלי מדעי לכל המשפחה על דרווין שחוזר לביתו לאחר מסעו הארוך מסביב העולם ובבית מחכה לו חיית המחמד שלו: אליזבט הציפור הגנדרנית. אליזבט שרואה את הציפורים שאסף דרווין במסעו מקנאה מאוד ומשכנעת את דרווין לעשות לה "שיפוץ קטן" ולהחליף לה כמה איברים.... מופע מדעי הומוריסטי שמתייחס לעקרונות המרכזיים של האבולוציה - תורשה, שונות וברירה. במלאת 200 שנה להולדתו של דרווין ו - 150 לפרסום ספרו מוצא המינים.

 


כמו כן יתקיימו:

סיורים מודרכים בין פסלים קינטיים ( שרמנקה*)

סיורים מודרכים בין פסליו הקינטיים של האמן אדוארד ברסודסקי: "טיסה" ו"מגדל פיזה". שני פסלי ענק העשויים קורות מתכת גדולות שעליהן דמויות קטנות ומגולפות מעץ. הדמויות משולבות ביניהן בכוריאוגרפיה ייחודית, יחד עם מוסיקה, צלצול פעמונים, אורות וצללים - שיוצרים מתח בין מוסיקה נעימה וצבעוניות כמעט ילדותית, לבדידותו של האדם בחברה.

 

פעילויות והדגמות ללא תשלום נוסף:

  • מי אני ומה שמי? - סדנת בניה לילדים צעירים - ילדים מקודדים את אותיות שמם מחרוזים צבעוניים בשיטה המדמה את הקוד הגנטי ויוצרים מחזיק מפתחות מחרוזים שצבעם מתגלה רק באור השמש!!!. הילדים לוקחים את מחזיק המפתחות הביתה למזכרת.
  • הדגמת גולגולות - והתפתחות האדם. איך נראתה גולגולת אדם לפני 2 מיליון שנה ואיך היא נראית היום? הדגמה בהשתתפות הקהל.
  • סדנא למיצוי DNA - החומר הגנטי המשותף לכל היצורים החיים שבעולמנו. ילדים ייקחו את המבחנה הביתה למזכרת עם מיצוי ה- DNA שהפיקו בעצמם.
  • טביעת אצבעות- בסדנה מכינים סימניה עם טביעת אצבע אישית ומשווים לזו של שימפנזה מגן החיות התנכי בירושלים.הילדים לוקחים את הסימנייה הביתה למזכרת.

 



אירועי שנת דרווין במוזיאון מתקיימים בשיתוף המועצה הבריטית ובחסות חברת טבע.

שעות פעילות מיוחדות לכבוד פורים:

יום שבת, 27 בפברואר בין השעות 10:00 - 15:00


ימים ראשון ושני, 28 בפברואר - 1 במרץ: בין השעות 10:00- 18:00


המופע יועלה בשעה 13:00 (בתשלום נוסף של 15 ₪).


get-tickets
get-tickets

האוניברסיטה העברית, גבעת רם

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text