אירועים בירושלים

בוגי בפורים בבנייני האומה


בוגי בפורים בבנייני האומה בתאריך 28.02.2010

     
Sunday feb 28th

מסיבת פורים הגדולה של ירושלים, בהשתתפות ההרכבים "מטבוחה פרוג'קט", "מארש דונדורמה", 2 אולמות במקביל, תחפושות, במה פתוחה, פניה פלמנקה, קריאת מגילה, חווית ריקוד טוטאלית וסוחפת עד לזריחה לצלילי מוסיקת עולם


עמותת הבוגי ממשיכה את המסורת השנתית ותקיים גם השנה את חגיגת חג הפורים הגדולה במסיבת קצב ונשף מסכות בהשתתפות ההרכבים: מטבוחה פרוג'קט, מארש דונדורמה, ודיג'יי מתחלפים, שחקנים, מוסיקאים, אומנים ואלפי בליינים, סטודנטים ואומנים מכל רחבי העיר. האירוע יתקיים במרכז הקונגרסים- בנייני האומה בירושלים במספר אולמות במקביל - 2 רחבות ריקודים ביום ראשון, משקיעה ועד זריחת החמה - פסטיבל של לילה אחד.

 

עמותת הבוגי המתמחה בתנועה, קצב, ערבי ריקוד ומוסיקת עולם תקיים גם השנה את מסורת מסיבת הפורים הגדולה בעיר, מסיבה מושקעת וסוחפת לתושבי הבירה. החגיגה המסורתית תתקיים בשני מתחמים (באולמות דולצ'ין ואגם) בבנייני האומה. האירוע בהשתתפות אלפי צעירים, סטודנטים מכל מוסדות ההשכלה הגבוה בעיר, בליינים, חיילים. הנשף החגיגי לפורים יכלול מסיבות וריקודים בתחפושות במספר אולמות במקביל, הופעות חיות של להקות קצב מפורסמות, די. ג'יי. מתחלפים, פעלולים, ושלל אטרקציות, מייצגים בתנועה, תחרות תחפושות ותחרות כישרונות צעירים, במה פתוחה, מיצגים, בר משקאות, פינת צ'אי,זולה ושאנטי ותפריט אוכל צירתי ומגוון.

 

התוכנית לנשף פורים -28 בפברואר כוללת:
 
20:30: קריאת מגילה חגיגית ,"טיש" בהשתתפות יאיר להמן "האינקובטור" ודוד מנחם.


21:15 ועד אחרי הזריחה
- ערב ריקודים, תנועה וקצב תוסס, סוחף וטוטאלי בשני חללים שונים לשמירת האינטימיות וליצירת מגוון מתמיד של מוסיקה. החלק הבועט של האירוע יכלול שורה של די.ג'יי שיתנו בראש עם מוזיקת עולם קצבית ומהפנטת ביניהם לאה סדרס, יותם אל על, יובל דרור ,אבי אדרי ואורחים. במה פתוחה בהשתתפות מוסיקאים נגנים שחקנים ובאי המסיבה.


23:00 ולתוך הלילה
- סדרה של הופעות להקות קצב במהלך המסיבה. יעלו וירקדו "פניה פלמנקה" מיכאלה הררי, שוקי שווקי וחברים.


01:00 ולתוך הלילה
- יעלו וינגנו "מארש דונדורמה" שהחלה דרכה כלהקת נגני רחוב בירושלים. הלהקה כוללת 15 כלי נשיפה והקשה ומוסיקה שמשלבת בין מסורות עממיות,ג'אז, פאנק ומוסיקה צוענית בלקנית.  


מטבוחה פרוג'קט הוא הרכב המשלב מוסיקה אלקטרונית עם מוסיקת עולם - הופעה חיה.מטבוחה היא תופעת אנדרגראונד שצמחה כאן בארץ לפני כשנה עם בסיס קהל רחב מאד של מעריצים שמגיעים לכל הופעה.ההופעה משלבת מגוון של סגנונות מוסיקליים, שפות, וכלי נגינה עם דגש על החיבור המיוחד שבין מוסיקה אלקטרונית ואקוסטית, עתיקה ומודרנית, ממוחשבת וחיה, מזרח ומערב. בהופעה ובאלבום משתתפים מגוון רחב של מוסיקאים מהשורה הראשונה בארץ בשילוב כלי נגינה רבים ומגוונים: חמת חלילים אירית וסקוטית, כלי נשיפה, דיג'ירידו, בוזוקי, לירה, כלי הקשה, כינור ועוד.

get-tickets
get-tickets

שדרות זלמן שז"ר 1

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text