אירועים בירושלים

חודש אפריל בפאב התקליט


חודש אפריל בפאב התקליט בתאריך 01.04.2011

     
Friday apr 1st

שלישי ורביעי, 5-6.4.11, 21:40 - ליגת האלופות, רבע הגמר!


שידור חי מלויין באנגליה, בלי ברברת של שדרנים ישראלים ועם המשחקים של אינטר נגד שאלקה וריאל נגד טוטנהאם (יום שלישי) וברצלונה נגד שאחטייר וצ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד (רביעי). המשחקים ישודרו גם על מסך ענק ברחבה שלנו בחוץ!

 


יום שישי, 8.4.11, 12:00 בצהריים עד 18:00 - מגה יריד יד שניה!


אנחנו שמחים לפתוח את האביב עם אחד מאירועי הצהריים המדליקים ביותר בעיר בתקופה הקרובה - יריד יד שניה, דוכנים והופעות. אז מה יהיה שם? הופעות ברחבה בחוץ (רימוך מלהקת לטאות הענק מכוכב הניבירו והרכב הפאנק התל אביבי זק"א), דוכנים של חברות תקליטים עצמאיות שיציגו וימכרו ממיטב מרכולתם, אלפי תקליטים ודיסקים יד שניה, בחסות החנות גלי תקליטי-ם מהמדרחוב, דוכני יד שניה של בגדים ואקססוריז של מיטב המעצבות והקנייניות בעיר - צוות גרדרובה, בנות הבלוג קפלים ועוד ועוד. הכניסה חופשית ויהיה כיייייייף

יום שני, 11.4.11, 22:00 - קילר הלוהטת בהופעה. 25 ש"ח


להקת הרוק המיתולגית, שנוסדה ב-1976 בחיפה על ידי יורם מארק-רייך וירון דקל, חוזרת לבמה.
הלהקה שהגיחה מחדש אל זירת הרוק המקומית ב-2010, אחרי הפסקה של 18 שנים, עם הוצאה מחודשת של האלבום "דופקים את הלבנים", תשוב באביב הקרוב לחרוך את הבמות בהופעה אנרגטית, מהירה וחסרת מעצורים עם עיבודים חדשים ובהרכב חדש-ישן: יורם מארק רייך על השירה, עופר סטרול (951) על הבס וההפקה המוזיקלית, יובל ליבליך (גן חיות, ג'וני שועלי ונוספים) על הגיטרה, ועצמון אברהמי (הכוכב הלבן, דומסטיקאט) על התופים. ההופעה בתקליט תהיה ההופעה הראשונה שלהם מזה 18 שנים! לא לפספס!


ימים שלישי ורביעי, 12-13.4.11, 21:40 - ליגת האלופות, רבע הגמר!


שידור חי מלויין באנגליה, בלי ברברת של שדרנים ישראלים ועם המשחקים של מנצ'סטר נגד צ'לסי ושחטייר נגד ברצלונה (יום שלישי) ושאלקה נגד אינטר וטוטנהאם נגד ריאל (רביעי). המשחקים ישודרו גם על מסך ענק ברחבה שלנו בחוץ!


יום שישי, 15.4.11, חצות - פנטסטיק פלסטיק מאשין. מסיבה


בר הסנס, הדמות הכי ססגונית שגילינו ברדיו הר הצופים (ז"ל) ובכל התקלוטים המעיפים שהוא עשה בחודשים האחרונים בעיר, חוזר לעמדה בפאב התקליט לתקלוט שכולו פופ, אלקטרו ובליפים. תהיה מסיבה!

יום ראשון, 17.4.11, 18:00 - כדורגל אנגלי והאפי האוור + ריאל מדריד נגד ברצלונה!


כל שבת וראשון אנחנו מלווים את הליגה האנגלית בשידור חי מלוויין שאנחנו קולטים במיוחד מחו"ל עם שדרים מעולים והזדמנות להינות מההאפי האוור המעולה שלנו של 1+1 על כל הבאר (זה ככה כל יום בין 16:30 ל-21:00). הפעם אנחנו מקשטים את כל האירוע גם במשחק גדול, הכי גדול שאפשר - ליברפול נגד ארסנל. אם המשחק הזה לא מספיק לכם - אז בערב אנחנו מביאים את המשחק הכי גדול שאפשר - ברצלונה נגד ריאל מדריד!!!

יום רביעי, 20.4.11, 22:00 - White Trash Wednesday


ליין "הזבל הלבן של ימי רביעי" ממשיך להפציץ! ווייט טראש, אם אתם לא יודעים, זה הכינוי לכל הדרומים הפרימיטיביים בדרום ארצות הברית, כאלו ששותים באדווייזר, שומעים קאנטרי ומתחתנים עם אחותם. מאיר יאגוד, ילד טוב קטמון הישנה, מתחבר למוסיקה שהוויט טראש שומעים, יותר מלכל מוסיקה אחרת. פעם בחודש הוא יביא לנו ממנה והתקליט יהפוך ל-Saloooonnnn....

יום חמישי, 21.4.11, 23:00 - המנונים לתחתונים - מסיבת פסחחחחחחח


הליין "המנונים לתחתונים" עם התקליטנית ווייט טראש ממשיך להפציץ כליין הדגל שלנו. הליין, כפי שהוא מרמז, כולל להיטי פופ מכל הזמנים, כאלו שמורידים לכם את התחתונים. התקליטנית ווייט טראש (מיה בירן) עברה לאחרונה מתל אביב לירושלים, אחרי שהיא תקלטה בכל מקום שנחשב בעיר החוף וצברה לעצמה קהל מעריץ ונלהב. עכשיו היא מביאה את הבשורה לירושלים ו"המנונים לתחתונים" כבר עושים שמות. הפעם לרגל הפסח המסיבה היא בסימן פטישיסטי של עבדים ושולטים... יהיה דפש מוד, בקיצור


ימים שלישי ורביעי, 26-27.4.11, 21:40 - ליגת האלופות, חצי הגמר!


שידור חי מלויין באנגליה, בלי ברברת של שדרנים ישראלים ועם המשחקים הכי מרגשים של השנה! המשחקים ישודרו גם על מסך ענק ברחבה שלנו בחוץ!

get-tickets
get-tickets

רחוב הלני המלכה 7

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text