מסעדות בירושלים

בורגרס בר ברחוב יפו


גו ברירת מחדל - 1

טווח מחיר

₪25₪100

מידע כללי

בבורגרס בר מגישים חתיכות בריאות (מאד) של בשר בקר כשר (וגם בשרים אחרים למעוניינים) שנעשים על הגריל מול הלקוחות, טרי טרי. במקום גבינה יש ירקות טריים חתוכים, וכמה רטבים מעניינים שלא ניתן למצוא במקומות בורגרים אחרים, כמו רטבי שום שונים, צ'ימיצ'ורי, רוטב פסטו ועוד. אפשר גם להוסיף בצל מטוגן וחמוצים. יש צ'יפס, ויש גם צ'יפס עגולים (וריאציה מעניינת וטעימה על צ'יפס – חתיכות דקות ועגולות של תפוחי אדמה מטוגן בטיגון עמוק). מומלץ בחום לאוהבי ההמבורגרים.

 

 

כמו בכל הסניפים של בורגרס בר, גם ברחוב יפו יש בר פתוח שמאחוריו תוכלו לצפות בהכנת ההמבורגר הטרי שלכם, ולבחור מבין הירקות, הרטבים והתוספות. הסניף ברחוב יפו לרוב עמוס בעוברי אורח שחשקה נפשם בהמבורגר עסיסי, ועל כן תוכלו למצוא בסניף ארוחת צהריים עסקית ומשתלמת בשעות הצהריים. המיקום מושלם לחטוף ארוחת צהריים טעימה על הדרך, או לפגוש חברים ולשבת ולהנות מהאוכל כמו שצריך. 


חובבי ההמבורגרים ימצאו כאן שלושה גדלים של הקציצה העסיסית, 150 גרם, 220 גרם ולרעבים מביניכם 300 גרם, עם כל הרטבים והתוספות שרק מוסיפים לעסיסיות ולטעם של הבשר. אם אתם לא במצב רוח להמבורגר ורוצים לגוון, תעיפו מבט בתפריט יש עוד הרבה אפשרויות לבחור מביניהן כמו כריכים עם בשר עוף או סטייק, סלט עוף, רצועות עוף, טבעות בצל, כנפיים, ראפים מטורטיות, ויש אפילו סטייק אנטריקוט מיושן ליושבים במקום, ובל נשכח את הצ'יפסים שמגיעים או בגרסה הרגילה, או בגרסה העגולה. 

 


‎לבורגרס בר יש סניפים בכל ירושלים , את סניף שמאי הקרוב כבר הזכרנו, במושבה הגרמנית וגם בתלפיות.

 

 

חשבנו שתמצא בזה עניין
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text