Attractions Banners - 230

הספרייה הלאומית


"דוקו. טקסט" בספרייה הלאומית בתאריך 20.08.2015

     
עד 20.08.2015

"דוקו. טקסט" בספרייה הלאומית: מרתון של סרטים דוקומנטריים על סופרים, ספרות ושירה במהלך שבוע (16-20/8 ) בספרייה הלאומית

הקרנות הסרטים ילוו בשיחה עם יוצרים ובמאים –  ללא תשלום
 

במהלך חמישה ימים רצופים (16-20/8) יתקיים בספרייה הלאומית מרתון של הקרנת סרטים נבחרים שהוצגו השנה ב'פסטיבל דוקאביב' ושעוסקים בסופרים, יוצרים, משוררים ואנשי רוח. בהקרנות ישתתפו כמה מהבמאים ויוצרי הסרטים שישוחחו עם הקהל על האנשים שעליהם הופקו הסרטים. מדי יום יתקיימו שני סבבים של הקרנות – האחת בשעות הערב המוקדמות (17:30 – 19:30 ) והשנייה בלילה (20:30 – 22:30 ).


בין הסרטים שיוצגו במיזם המיוחד שנקרא "דוקו. טקסט":  "בובה ממוכנת" על דליה רביקוביץ ושיחה עם היוצרת רות ולק, "תרשום אני ערבי" על מחמוד דרוויש ומפגש עם היוצרת איבתיסאם מראענה-מנוחין, "היה היה מלך" על ניסים אלוני עם היוצר דורון ג'רסי, "שיר ידידות" על רבי מאיר בוזגלו ושיחה עם היוצר רפאל בלולו, "המוזות של בשביס" על קבוצת הנשים המתרגמות שעבדו עם בשביס זינגר, בליווי שיחה עם הסופר והמתרגם יורם מלצר ועוד.
 

בנוסף, תתקיים הקרנה מיוחדת של הסרט "מסע הבחירות של מאיר אריאל",  סרט שצולם בשנת 1987 ותיעד מסע הופעות של מאיר אריאל מצפון הארץ לדרומה ושבה ישתתפו  יהודה עדר ויואב קוטנר שהשתתפו בסרט המקורי. במפגש בספרייה יוקרנו בפעם הראשונה קטעים שלא נכנסו לסרט וכן יספרו עדר וקוטנר חוויות מאותה הפקה.
 

הקרנות סרטי הלילה יהיו ברחבת הכניסה לספרייה הלאומית, תחת כיפת השמיים, וניתן יהיה ליהנות בהן בתוספת מרעננת של בירה ואבטיחים.....


מדובר בפרויקט מיוחד וראשון מסוגו, הצפוי להפוך למסורת שנתית, והוא מתקיים הודות לשיתוף פעולה של הספרייה הלאומית, פסטיבל דוקאביב והקרן החדשה לקולנוע ולטלוויזיה. 


ההשתתפות בהקרנות אינה בתשלום, אך מחייבת רישום מראש באתר הספרייה. 

לפרטים נוספים

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text