אירועים בירושלים

רטרושלים - יריד העתיקות ויד שנייה של ירושלים, 6.9.2012


רטרושלים - יריד העתיקות ויד שנייה של ירושלים, 6.9.2012 בתאריך 06.09.2012

Thursday sep 6th

חדש בירושלים: "רטרושלים" - יריד שבועי של עתיקות, וינטג', אספנות ויד שנייה במרכז העיר


החל מחודש אפריל, כולל כל ימי חוה"מ פסח, יתקיים מדי יום חמישי יריד מכירות של חפצי יד שנייה במדרחוב של שכונת אבן ישראל הציורית. 


"רטרושלים" הוא שמו של מיזם חדש וראשון מסוגו של יריד עתיקות וחפצי יד שנייה שיתקיים מדי שבוע בלב הפועם של מרכז העיר. היריד החדש יתקיים במדרחוב אגריפס (בין שוק מחנה יהודה לרחוב קינג ג'ורג'), ויימכרו בו רהיטי וינטג', פריטי אופנה, אספנות ועתיקות, אקססוריז, חפצי יד שניה ועוד.

 

 

במסגרת היריד, המתקיים בחסות עיריית ירושלים (מינהל תרבות חברה ופנאי), מנהל לב העיר וחברת "עדן", תינתן הערכת שווי ללא תשלום לפריטים שיובאו למכירה, על-ידי מומחה העתיקות בעל השם הבינלאומי, דוד בן- עמי, שערך עד היום כ-500 מכירות פומביות ומצוי מזה למעלה מ- 25 שנה בתחום.


בכל יום חמישי החל מהשעה 13:00 ייפתח בגינת המסעדה דוכן שוק אורגני גדוש כל טוב, שיציע למכירה את תוצרת הגינה האורגנית של "ארקדיה" - פירות וירקות עונתיים, עשבי תיבול, שמני זית מתובלים, גבינות תוצרת בית, ריבות ולחמים מיוחדים, בהתאם לעונה ולקטיף השבועי של צוות המסעדה. השפים הצעירים של ארקדיה יציעו תפריט של מנות טאפאס, מזטים ואנטיפסטי במחירים מיוחדים.


גם ב"גלריה אגריפס 12" תתקיים פעילות מיוחדת שבמסגרתה מדי יום חמישי בשעה 18:00 תתקיים הדרכה בשם "התשוקה לאמנות" ובה סיור מודרך בתערוכות המוצגות במקום ושיחה קלה על אומנות.


בנוסף צפויים להתקיים בימי היריד במהלך השנה סיורים מודרכים בשכונת אבן ישראל המיוחדת, הנמצאת ממש מעבר לכביש. כמו-כן יתקיימו בקיץ פעילויות ומופעים לילדים ולמשפחה.

 

 

 

"רטרושלים" יתקיים מדי יום חמישי בין 12:00 ל-22:00, החל מיום חמישי ה- 29/3 ועד חודש אוקטובר 2012

 

 

get-tickets
get-tickets

רחוב בן יהודה וסמטאותיו

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text