Attractions Banners - 354

מוזיאון מגדל דוד

כל המידע על מוזיאון מגדל דוד

הזמנה לקבוצה
     
מידע כללי

מוזיאון מגדל דוד מבטא אולי יותר מכל את הגיוון התרבותי, ההיסטורי והארכיאולוגי המרתק של ירושלים.

המוזיאון מציע מבט ייחודי על תולדות העיר במשך כל שנותיה דרך סיורים ותערוכות קבע. בנוסף לכך, המוזיאון מציג תערוכות מיוחדות המתחלפות כל כמה חודשים. כמו כן, המוזיאון מציע מופעי לילה מרהיבים - "המלך דוד" הסוקר דרך מולטימדיה חדשנית את תולדות דוד המלך השזורים ביסטוריה של ירושלים, "החיזיון הלילי" - מופע צלילים ומראות עוצמתי וחוויתי מאין כמוהו המספר את סיפורה של ירושלים עם תמונות ודימויים המוקרנים על החומות העתיקות, החורבות הארכיאולוגיות והשבילים המוסתרים של המצודה. 

שימו לב: מוזיאון מגדל דוד פועל תחת הנחיות התו הסגול ותוך התחייבות לכללי חיטוי וניקיון קפדניים. הכניסה מגן דוד, הכניסה המערבית למגדל דוד הממוקמת בצמוד לרחבת שער יפו, בקצה קניון ממילא. לפירוט בנושאי נגישות ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות 2884*

העיר, אשר במשך 3000 שנה נכבשה על ידי אינספור מלכים, כובשים וקדושים מכל הארצות ודתות המובילות בעולם, זכתה לחותם היסטורי ותקופתי של כל אחד מכובשיה, ומגדל דוד והמצודה השוכנת למרגלותיו משקפים את המציאות ההיסטורית הזו בצורה ייחודית ומרתקת בירושלים.  

המגדל עצמו, צריח מסגד שהעותומאנים הוסיפו למסגד ממלוקי, הינו אחד המבנים הבולטים בירושלים והפך להיות אחד מסימניה המובהקים של העיר. בגלל מיקומו האסטרטגי החשוב להגנת העיר העתיקה שימש האזור של מצודת דוד כביצור לכל התושבים והכובשים השונים שחיו בעיר במשך ההיסטוריה. כל כובש הוסיף אלמנטים חדשים לאזור וכך הפכה מצודת דוד לשילוב ייחודי של תקופות היסטוריות וארכיאולוגיות שונות ומגוונות.










 

מחירים


ביקור רגיל במוזיאון: 


מבוגר: 40 ש"ח
אזרחים ותיקים: 20 ש"ח

ילדים (עד גיל 18): 18 ש"ח

חיילים: 20 ש"ח
בעלי מוגבלויות: 20 ש"ח

סטודנטים: 30 ש"ח


 

שעות הכניסה:

 

ימים ב'-ה' ושבת בין השעות 18:00-10:00 (כניסה אחרונה ב-18:00, ניתן לסייר עד 19:00).

 

ימי ו' בין השעות 14:00-10:00 (כניסה אחרונה ב-14:00, ניתן לסייר עד 15:00).

 

בימי א'- המוזיאון סגור.

  • מתאים לילדים
  • פתוח בשבת

אירועי מוזיאון מגדל דוד

preloader
book-a-ticket
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text