אירועים בירושלים

מרכז החלקה על הקרח בכיכר ספרא בירושלים


מרכז החלקה על הקרח בכיכר ספרא בירושלים בתאריך 10.03.2011

     
Thursday mar 10th

מרכז החלקה על הקרח יוקם בכיכר ספרא בירושלים

 


בין האירועים שיתקיימו במתחם: מופעים אומנותיים, תחרויות הוקי קרח, משחקי ראווה 

כיכר ספרא בירושלים תהפוך בחודש הבא למתחם ענק להחלקה הקרח לכל המשפחה, בדומה למתחם ההחלקה על הקרח הקיים במרכז רוקפלר בניו יורק. מתחם ההחלקה על הקרח אותו מפיקה ומקימה החברה העירונית "אריאל", יפעל בכיכר ספרא בין התאריכים  10/03 עד ל - 14/04, בימים א'-ה' בין השעות: 10:00 בבוקר ועד 23:00 הכוללים בתוכם גם את חופשת פורים וגם את חופשת הפסח של בתי הספר, ויהיה פתוח לקהל הרחב. 

 


המתחם יכלול כ-500 מ"ר של מגרש החלקה על הקרח ועוד כ- 200 מ"ר של איזור בילויים להורים (בית קפה וקצת קניות) וייקורה באוהל בגודל של  כ- 1000 מ"ר. בנוסף, במתחם תהיה עמדת מוזיקה קבועה להנאת הגולשים, כאשר ניתן יהיה לגלוש החל  מגיל 6. במהלך תקופת פעילותו של המתחם יקיימו בו אטרקציות שונות, תחרויות הוקי קרח, ויתארחו בו אורחים מפורסמים מהארץ ומהעולם.  

 


מתחם ההחלקה על הקרח ייפתח במופע החלקה אומנותית של מיטב המחליקים בישראל ומשחק ראווה של נבחרת הוקי קרח צעירה. בנוסף, במהלך ימי הפעילות של המתחם יתקיים טורניר הוקי קרח לילי של קבוצות החברות בפדרציית הוקי קרח הישראלית - NHL- Night Hockey League. בטורניר שיתקיים במשך 4 לילות, יערכו בכל לילה - 4 משחקים של קבוצות הנערים והציבור מוזמן להגיע לצפות במשחקים. 

גם מערכת החינוך בירושלים מצטרפת לחגיגת ההחלקה על הקרח ובתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר יביאו את התלמידים ללמוד החלקה ספורטיבית על הקרח, יסודות משחק ההוקי והשליטה בדיסקית.  

מנכ"ל חברת אריאל ציון תורג'מן מציין כי מרכז ההחלקה על הקרח הינו אטרקציה ייחודית ממנה יוכלו ליהנות תושבי העיר והמבקרים בה. "אם מזג האוויר לא מזמן לנו שלג בירושלים השנה,  ירושלים לא מוותרת ותביא שלג וקרח במיוחד לתושבים". 

get-tickets
get-tickets

כיכר ספרא, מרכז העיר, ירושלים

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text