אירועים בירושלים

ארוחת ערב חגיגית במלון ענבל בערב חג ראש השנה


ארוחת ערב חגיגית במלון ענבל בערב חג ראש השנה בתאריך 28.09.2011

     
Wednesday sep 28th

ארוחה חגיגית בערב ראש השנה במלון ענבל

 

 

השף הראשי של מלון ענבל בירושלים, מוטי בוחבוט, בעל ותק מלונאי של כ-25 שנה כשף ראשי וקונדיטור במלונות מובילים בארץ ובעולם, יצר במיוחד לסעדות ראש השנה במלון תפריט חגיגי, מיוחד ומאוזן, המשלב את מנות החג המסורתיות עם חומרי גלם מקומיים משובחים. השף מציע לאורחים מנות מסורתיות הנותנות הרגשה ביתית לצד מנות המגלמות מקומיות ירושלמית שמזכירה לאורחים עם כל טעימה את התענוג בעריכת סעודת החג בירושלים.

 

כל המנות מוגשות בעיצוב חדשני מסוגנן, בשילוב של מסורת, חדשנות, מטבח מקומי וניחוח של חו"ל.

 

בין המנות הראשונות תמצאו מדליוני גפילטע-פיש המונחים על מצע קרפצ'יו סלק אדום בליווי חזרת ופלח סלמון כבוש בשילוב צבעוני ויפיפיה של מסורת, אוכל של בית ומטבח בינלאומי; מילפיי קציפת כבדי עוף בבצק עלים בליווי פלחי אגסים מוברקים ברוטב דבש ותימין טרי, מרק עוף צח במילוי כופתאות בשר ורצועות ירקות ועוד.

 

בין העיקריות: קדרת זרוע טלה, קוביות דלעת וירקות שורש ביין לבן וצימוקים, עופיון צעיר במילוי פיסוק וערמונים על מצע דוקסל תרד וקרם פולנטה ברוטב טבעי, סלט עלים ירוקים בליווי גרגרי רימון ברוטב בלסמי סילאן, ועוד.

 

כמובן שלא שכחנו את הקינוחים: טריו מרכיז שוקולד בעיטור פירות יער, מעדן בורלה חם בליווי מקל מלכים, וסורבה טרגון ברוטב מנגו.

get-tickets
get-tickets

רחוב ז'בוטינסקי 3

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text