אירועים בירושלים

הנחות והטבות במסעדות לבעלי כרטיס ירושלמי לשנת 2012


הנחות והטבות במסעדות לבעלי כרטיס ירושלמי לשנת 2012 בתאריך 01.02.2012

Wednesday feb 1st

בעלי כרטיס תושב ירושלמי כבר נהנים ממגוון לא מבוטל של הטבות והנחות, ביניהם הנחה בחנייה, הנחות בבתי עסק ברחבי ירושלים ואף הנחות על אירועים מסוימים כגון מופעי מוזיקה, הצגות, מופעי מחול ועוד. השנה הדילים והמבצעים משתדרגים והם כוללים גם מגוון של הנחות ודילים במסעדות המובחרות ברחבי ירושלים. 

 

בין אם אתם מבקשים לשתות כוס קפה וקרואסון, או דווקא בא לכם פסטה, סטייק או סושי, לא תצטרכו להתאמץ הרבה בשביל למצוא מסעדה או בית קפה שמשתתף בדילים המיוחדים לבעלי כרטיס ירושלמי. מתחת תמצאו רשימה חלקית של המסעדות המשתתפות בהנחות ובהטבות לבעלי כרטיס ירושלמי. לפרטים ולמידע נוסף אתם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי של ירושלמי: http://www.yerushalmi.org.il   

 

מעצמת הספגטי ספגטים מציעה 10% הנחה, או קינוח הבית חינם ללקוחות המסעדה המזמינים מנה עיקרית מהמנות בתפריט. 

 

לוצ'נה, המסעדה האיטלקית הכשרה ברחוב עמק רפאים, מציעה 10% הנחה למחזיקי הכרטיס ללקוחות המזמינים שתי מנות עיקריות, המבצע אינו חל על ארוחות בוקר, ארוחות עסקיות או בחגים. 

 

בית הקפה הוותיק קפית, מעניק למחזיקי הכרטיס 5% הנחה במשך כל היום, בסניף המושבה ובסניף קניון מלחה, ו-10% הנחה בין השעות 15:00 - 19:00. 

 

מסעדת קדמה בשדרות אלרוב ממילא מציעה למחזיקי הכרטיס 10% הנחה, או שליש בירה חינם ללקוחות המזמינים מנה עיקרית מהתפריט. 

 

סושי רחביה, על כל סניפיו, מציע לכם 10% הנחה על התפריט. המבצע לא כולל ארוחות עסקיות, או משלוחים, מבצע יחיד לכל כרטיס ואין כפל מבצעים. 

 

 

 

הנחות והטבות לבעלי כרטיס ירושלמי לשנת 2012

 

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text